Odchudzanie – poznaj zasady skutecznego pozbywania się zbędnych kilogramów

Od dłuższego czasu chcesz schudnąć, ale nie widzisz efektów? A może dopiero zaczynasz walkę o zgrabną sylwetkę i nie wiesz, co możesz zrobić, by osiągnąć sukces? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj metody na skuteczne oraz trwałe odchudzanie.

1. Warzywa i jeszcze raz warzywa
odchudzanieTo powszechnie znana i powtarzana przez dietetyków prawda, że warzywa muszą stanowić podstawę codziennego jadłospisu. Nic dziwnego, skoro są one najlepszym źródłem składników pokarmowych. Tu znów jednak pojawia się dietowy stereotyp, że warzywa te muszą być podane w nieatrakcyjnej formie, najlepiej na parze. Nie jest to jednak prawda – są one bardzo wdzięcznym materiałem do tworzenia nowych potraw. Mogą występować w postaci puree, zapiekanek czy sałatek. Warzywa świetnie współgrają z ziołami, dlatego warto je doprawiać.

2. Zdrowe nie znaczy niesmaczne
Wielu osobom, które planują odchudzanie, boją się monotonii i jednostajnych posiłków. Jednak bycie na diecie nie musi oznaczać rezygnacji z poznawania nowych smaków. Wręcz przeciwnie, początek zmieniania swojego stylu życia może być szansą na zbudowanie smacznego, kolorowego jadłospisu. Zdrowe jedzenie nie musi nie mieć smaku – wystarczy, że doprawisz je zamiast sztucznymi przyprawami lub solą świeżymi ziołami. Dzięki temu Twoja potrawa nabierze rumieńców!

3. Ostrożnie z tłuszczami
Oczywiście, wszyscy wiemy, że tłuszcze są niezdrowe i w trakcie diety powinny być znacząco ograniczone. Jednak warto zachować umiar i pamiętać, że istnieją również tłuszcze, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Znajdują się one w oliwie z oliwek, oleju rzepakowym ,migdałach, orzechach ziemnych, jak również w rybach (łososiu, makreli) i ziarnach słonecznika.

4. Nowe zasady robienia zakupów
Odchudzanie wymaga również zmiany w podejściu do robienia zakupów. Utrata wagi wymaga stałej kontroli tego, co i w jakiej ilości kupujemy. Zanim wyjdziesz na zakupy, pamiętaj o stworzeniu listy zdrowych produktów, które są niezbędne do przygotowania posiłków. W trakcie zakupów nie daj się nabrać na promocje, nie dodawaj niczego do swojej listy – słodyczy, przekąsek. Pamiętaj, że produkty “light” nie zawsze są zdrowe, jak również, że nie można jeść ich więcej, mimo że są mniej kaloryczne.

5. Zmiana rytuałów
Decydując się na odchudzanie musisz pamiętać o zmianie nawyków żywieniowych. Konieczne jest odrzucenie niezdrowych naleciałości, rytuałów, które determinują niezdrowy tryb życia. W czwartek idziesz na pizzę? W weekendy zasiadasz do obiadku, którego głównym elementem jest tłuste mięso? Zmień rytuały na zdrowsze! Wprowadź nowe zwyczaje oparte na prostych, zdrowych przepisach bogatych w wartościowe substancje odżywcze. Unikaj pokus, nie daj się namówić na kawałeczek ciasta u babci czy dodatkową porcję lodów w kawiarni. Pamiętaj również o spokojnym, powolnym spożywaniu posiłków i dokładnym przeżuwaniu. Dzięki temu zjesz mniej i szybciej uruchomisz procesy trawienne.

Nieskuteczne odchudzanie było zmorą pani Elżbiety z Gorzowa

Już od dawna chciałam schudnąć. Od urodzenia dziecka cały czas przybierałam na wadze, nie potrafiłam sobie odmówić kolejnych porcji słodkości. Miałam też problemy z pracą, nie mogłam jej znaleźć i zajadałam stres. W końcu miałam już dość swojego wyglądu i próbowałam przejść na dietę. Jednak mimo starań nie udawało mi się trwale schudnąć. Postanowiłam poszukać pomocy i w internecie znalazłam informację o teście, który umożliwia poznanie stanu organizmu. Okazało się, że jestem bardzo obciążona toksynami oraz mam stan zapalny. Dostałam kurację, która pomogła mi pozbyć się tych obciążeń. Obecnie zdrowo się odżywiam, kontynuuję kurację i wreszcie chudnę!

Odchudzanie wymaga przemyślanej strategii

Wiele niepowodzeń w procesie odchudzania wynika z braku wiedzy na temat stanu naszego organizmu. Nagromadzone szkodliwe substancje, toksyny mogą skutecznie utrudniać lub nawet uniemożliwiać proces tracenia zbędnych kilogramów. Dlatego przed rozpoczęciem odchudzania warto postawić na całościową diagnostykę w postaci Testu Obciążeń Organizmu, która umożliwi poznanie stanu narządów wewnętrznych oraz będzie wskazówką do dalszych działań mających na celu pozbycie się toksyn z organizmu – mówi Specjalista Revitum, Weronika Łapińska.

Test Obciążeń dzięki swojej innowacyjnej i bardzo szerokiej formule diagnostycznej umożliwia stworzenie całościowego obrazu organizmu oraz poznanie jego słabych punktów. Dzięki skutecznej technice dr Volla możliwe staje się określenie przyczyn niepowodzeń w zakresie walki ze zbędnymi kilogramami. Wykonanie Testu nie łączy się z żadnymi negatywnymi odczuciami – jest on bezbolesny i nieinwazyjny. Po jego wykonaniu możliwe jest dobranie indywidualnej kuracji, która wzmocni Twój organizm i pozwoli pozbyć się problemów zdrowotnych. Nie zwlekaj i wykonaj Test – dzięki niemu Twoje odchudzanie będzie znacznie łatwiejsze!


Warning: printf() [function.printf]: Too few arguments in /home/users/testorganizmuwp/public_html/wp-content/themes/twentyeleven/content-single.php on line 50

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>